loading...

ژل بيتال

ژل افزايش قد

بازدید : 43
11 زمان : 1399:2

قيمت : تومان29,800.00 تومان24,800.00

بهترين روش افزايش قد |۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴

امروزه براي رسيدن به قد و قامت دلخواه روش هاي مختلفي را مي توان پيشنهاد داد اما اگر به دنبال روشي كم هزينه بدون هيچگونه عوراضي هستيد تنها راه استفاده از محصول ژل طبي افزايش قد است. اين محصول داراي ۱۰ لايه بوده و شما هر ۵ لايه را درون يك لنگه كفش قرار خواهيد داد.اين محصول مي تواند حداكثر به اندازه ۵ سانتيمتر بلندي قد براي شما به همراه داشته باشد و براي رفتن به مراسم هاي مهم و مهماني هاي دوستانه وسيله اي مناسب بوده تا شما را به قد قامتي بلندتر از آنچه كه مي باشيد نشان دهد.

ژل افزايش قد بيتال يكي از راحت ترين روش هايي است كه شما مي توانيد در همان لحطه تا حداكثر ۵ سانتميتر بروي قد فعلي خود بياوريد. اين محصول در دو كيفيت در فروشگاه من و تو خريد ارائه شده است. مدل اول داراي كيفيت معمولي و ساخت ايران است و از مواد درجه دوم براي ساخت پد سيليكوني ان استفاده شده است و مدل دوم با استفاده از مواد درجه يك خارجي توليد شده و از كيفيت به مراتب بالاتري برخوردار است.

شما مي توانيد از ژل افزايش دهنده قد را در هر نوع كفشي استفاده نماييد و مدل هاي ارائه شده هم براي خانم ها و هم براي آقايان قابل استفاده است. لايه هاي اين محصول قابل جدا شدن مي باشد و شما بر اساس نياز خود و همچنين با توجه به حجم كفشتان تعداد لايه هايي را كه مي خواهيد در زير پد كفش بگذاريد را مشخص مي كنيد.

مي توانيد براي خريد محصول ژل افزايش قد از فروشگاه ما در سه كيفيت مختلف و قيمت متفاوت بروي دكمه هاي خريد پستي زير كليك نماييد.

براي خريد پاشنه افزايش قد محصول درجه ۲ به قيمت ۱۹۸۰۰ تومان بروي دكمه خريد پستي زير كليك نماييد.

براي تهيه محصول درجه ۱ اصلي به قيمت ۲۴۸۰۰ تومان بروي دكمه خريد پستي زير كليك نماييد.

ژل افزايش قد

براي خريد پاشنه افزايش قد محصول درجه ۲ به قيمت ۱۹۸۰۰ تومان بروي دكمه خريد پستي زير كليك نماييد.

براي تهيه محصول درجه ۱ اصلي به قيمت ۲۴۸۰۰ تومان بروي دكمه خريد پستي زير كليك نماييد.

ژل افزايش قد مي تواند روياي ديرينه شما را كه همانا بلندتر شدن قدتان است به واقعيت تبديل كند اگر فقط اقدام به خريد محصول اورجينال نماييد.اين محصول كه يك پد طبي نيز مي باشد در ۵ لايه طراحي و ساخته شده است و به ص ور اورجينال همراه اب جعبه اصلي فقط در اين فروشگاه عرضه مي گردد. قيمت محصول اورجينال ۲۴۸۰۰ تومان است و ساير محصولات ديگر كه در ساير فروشگاه ها با قيمت هايي نظير ۷۰۰۰ تومان و ۱۰۰۰۰ هزار تومان و….هزار تومان در حال عرضه بوده درجه دوم بوده و از كيفيت پايين تري برخوردار هستند.
ما در اين فروشگاه دو مدل از اين ژل هاي افزايش قد را برايتان قرار داده ايم.اولين محصول ما درجه ۲ مي باشد كه با قيمت ۱۹۸۰۰ تومان درفروشگاه قرار گرفته است.شما اگر به دنبال محصول ژل افزايش قد ارزان مي باشيد اين محصول مي تواند انتخاب خوبي باشد.

و دومين مدل از ژل بلندي قد محصول اصلي بوده كه با كيفيت بسيار بالا و با قيمت ۲۴۸۰۰ تومان در حال عرضه است.

اين محصول داراي ۵ لايه بوده كه از هم قابل جدا شدن مي باشند و براحتي مي توانند تا ۵ سانتيمتر (البته به شرط خريد محصول اصلي ) قد شما را افزايش دهند.همانظور كه در تصاوير هم ملاحضه مي كنيد شما در عرض چند دقيقه مي توانيد اين پد طبي مخفي را درون كفش هايتان جاسازي كرده و از اين پس با اعتماد به نفس بيشتري در ميان دوستان و آشنايان خود حاضر شويد.
روش هاي خريد ژل افزايش قد در فروشگاه ما به شرح ذيل است:

مي توانيد آدرس + كد پستي +نام محصول +نام گيرنده را به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پيامك كنيد
مي توانيد به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و به صورت تلفني خريد كنيد.
مي توانيد بروي دكمه خريد پستي كنار محصول كليك كرده و از طريق سايت به صورت آنلاين خريد نماييد.
مزاياي خريد ژل افزايش قد سيلكوني از فروشگاه ما چيست ؟
تنها با خريد محصول اصلي از فروشگاه مي توانيد در خريد هاي بعدي تخفيف بگيريد.
و تنها با خريد از فروشگاه محصول در سريع ترين زمان ممكن در هر جاي كشور كه باشيد برايتان ارسال و سپس وجه ان دريافت خواهد شد.
براي تهراني ها به صورت پيك موترري و تحويل درب منزل نيط مي توانيم ارسال داشته باشيم.

ژل افزايش قد
تفاوت هاي ژل افزايش قد اصلي با محصولات متفرقه در چيست ؟

محصول اصلي از مواد شفاف تري ساخته شده و بسيار مقاوم مي باشد.
محصول اصلي ژله افزايش قد داراي ۵ تكه براي هر جفت مي باشد .
محصول اصلي كفي ژله اي افزايش قد داراي گارانتي است
محصول اصلي پاشنه افزايش قد هم به عنوان ژل افزايش دهنده قد عمل كرده و هم به عنوان يك پد طبي.
محصول اصلي پاشنه مخفي افزايش قد به هيچ وجه در هنگام راه رفتن شما را دچار مشكل و ناراحتي نخواهد كرد.
دقت كنيد تنها به خاطر چند هزار تومان ارزان تر تن به خريد محصولات بي كيفيت و درجه دوم نكنيد.پا قلب دوم انسان است و اگر مراقب آن نباشيد قطعا دچار عوارض ناخوشايندي خواهيد شد.بهترين وسيله كه هم به عنوان يك پد طبي عمل مي كند و هم باعث افزايش قد شما تا ۵ سانتيمتر مي شود تنها ژل افزايش قد بتال اصلي است.
ژل هاي افزايش قد تقلبي بعد از استفاده معمولا تغيير حالت داده و بعد از مدت كوتاهي به هيچ وجه ديگر قابل استفاده نخواهند بود و بايد /انها را دور ريخت. در ضمن محصولات تقلبي در هنگام استفاده براي راه رفتن شما مشكل ساز شده و كف پايتان را اذيت خواهند كرد.بله اين ها همه تاوان خريد محصولي ارزان و بي كيفيت است كه بايد بپردازيد. پس اگر دقت كنيد اصلا در اين مورد به خصوص ارزش ندارد كه به دنبال محصولات بي كيفيت و تقلبي باشيد.
در تصاويري كه در اين صفحه ملاحضه مي كنيد براحتي اين ژل ها درون كفش جاسازي شده و بدون هيچ نگراني مي توانيد ساعت هاي طولاني با كفش خود قدم بزنيد بي آنكه حتي لحظه اي احساس خستگي بكنيد.محصول اصلي مي تواند به عنوان يك هديه دل بسياري از افراد را شاد كند و انها را از داشتن چنين محصولي شگفت زده نمايد. شما با هزينه اي اندك مي توانيد شادي را بر لب همسر و يا دوستان خود بياوريد و به انها كمك كنيد تا لا اقل به اندازه ۵ سانتيمتر بزرگ تر از ان چيزي كه هستند نشان داده شوند.
ارسال ژل افزايش قد اصل در تهران يك روزه و در ساير شهرستان ها معمولا بين ۱ تا ۳ روز به طول مي انجامد.همين الان كافيست تا بروي دكمه خريد پستي كنار محصول كليك كرده و براحتي سفارش خود را ثبت نماييد.اين محصول در واقع راه حلي شده است تا شما از هزينه هاي الكي و بيهوده پرهيز كرده و از روشي استفاده كنيد كه نه تنها عوارض نداشته بلكه ارزان و در يك چشم بر هم زدن عملي خواهد شد.

براي تهيه محصول درجه ۲ به قيمت ۱۹۸۰۰ تومان بروي دكمه خريد پستي زير كليك نماييد.

براي تهيه محصول درجه ۱ اصلي به قيمت ۲۴۸۰۰ تومان بروي دكمه خريد پستي زير كليك نماييد.

خريد ژل افزايش قد
روش هايي همچون استفاده از دارو و قرص اولا كه بايد زير نظر پزشك متخصص باشد و دوم اينكه اين روش ها بسيار داريا عوارض جانبي بوده و بروي همه افراد نيز جوابگو نيستند و در ضمن داراي هزينه هيا بسيار زياد و گران قيمتي هم مي باشند.پس دقت كنيد هيچگاه گرفتار قرص و دارو براي بلند شدن قد خود نشويد.در واقع مي توان گفت كه خريد اينترنتي ژل افزايش قد راحت ترين روشي است كه مي تواند در كمترين زمان شما را به قد ايده آل خود برساند.
نظر شما چيست ؟ ايا به نظر بهتر از مصرف دارو قرص هاي پر از عوارض و گران قيمت نيست ؟
آيا روش استفاده از ژل افزايش دهنده قد روشي سرع و مثمر ثمر براي مواقع اصضراري نيست ؟
آيا استفاده از كالاي اصلي به جاي كالاي تقلبي نمي تواند آرامش و راحتي در راه رفتن را براي شما به ارمغان بياورد.؟
جنس به كار رفته در محصول اصلي پاشنه ژله اي افزايش قد سيليكا بوده و مدت زمان طولاني بدون اينكه دچار كوچكترين تغيير حالتي شود مي توانيد از ان استفاده نماييد.ديگر نياز نيست تا حتما براي چند سانتيمتر بلندي قد از كفش هاي پاشنه بلند كه بسيار تابلو و در چشم هستند استفاده نماييد . براحتي و بدون انكه كسي متوجه اين موضوع شود با استفاده از ژل افزايش دهنده قد اصلي مي توان تا ۵ سانتيمتر بروي قد خود افزود و اين تنها از محصولي اورجينال و با كيفيت برمي آيد.براي تهيه اين محصول مي توانيد همين الان با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ ماس گرفته و درخواست خود را ثبت نماييد.

ژل افزايش قد

براي تهيه محصول درجه ۲ به قيمت ۱۹۸۰۰ تومان بروي دكمه خريد پستي زير كليك نماييد.

براي تهيه محصول درجه ۱ اصلي به قيمت ۲۴۸۰۰ تومان بروي دكمه خريد پستي زير كليك نماييد.

در واقع مي توان گفت كه بهترين راه حل براي افزايش قد كه كم خرج ترين و بدون عوارض باشد تنها استفاده از اين محصول است.افزايش قد

در ميان ساير محصولات مشابه با اطمينان مي گوييم كه ژل افزايش دهنده قد كه در فروشگاه ما عرضه مي شود به صورت اصلي و با كيفيت بالا خدمتتان ارائه مي گردد.ژل افزايش دهنده قد

هيچ گاه به دنبال مصرف قرص و دارو براي بلند تر شدن قد خود نباشيد. اين روش ها هم پر هزينه و هم داراي عوارض زيايد هستند .با استفاده از اين محصول براحتي تا ۵ سانتيمتر مي توانيد افزايش قد داشته باشيد. افزايش قد

همانطور كه در تصوير پايين هم مشاهده مي كنيد محصول فوق كه برايتان ارسال مي گردد داراي ۱۰ لايه بوده كه براي هر كفش ۵ لايه ان را مورد استفاده قرار مي دهيد.

براي خريد ژل افزايش قد كار سختي در پيش نداريد كافيست تا بروي دكمه خريد كنار محصول كليك كرده و اقدام به رخيد نماييد و يا بلا شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نماييد.

در قديم فكر مي كردند تنها با استفاده از روش هاي دارويي و عمل جراحي مي شود به افزايش قد مورد نظر دست يافت.افزايش قد

براي تهيه محصول درجه ۲ به قيمت ۱۹۸۰۰ تومان بروي دكمه خريد پستي زير كليك نماييد.

براي تهيه محصول درجه ۱ اصلي به قيمت ۲۴۸۰۰ تومان بروي دكمه خريد پستي زير كليك نماييد.

دقت داشته باشيد به دليل استقبال زياد شما عزيزان متاسفانه برخي از فروشگاه اقدام به فروش ژل افزايش قد تقلبي و بيكفيت كرده اند. تنها از فروشگاه هاي معتبر اقدام به خريد نماييد.

ژل افزايش قد

علاوه بر خريد انلاين مي توانيد براي خريد ژل افزايش قد آدرس و مشخصات كامل خود را به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پيامك نماييد.

اين محصول در كمتر از چند دقيقه درون كفش شما قرار خواهد گرفت و علاوه بر بلندي قد شما مانند يك پد طبي برايتان عمل خواهد كرد.

راز افزايش قد شما مي تواند استفاده از اين محصول بي نظير باشد بي آنكه كسي متوجه حضور آنها در ن كفش شما باشد.افزايش قد

محصول اصلي ژل افزايش دهنده قد به صورت شفاف بوده و براي هر كفش ۵ لايه مي باشد.ژل افزايش دهنده قد محصول اصلي

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 189
  • بازدید کلی : 2003
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی